Afvallen met resultaatgarantie. Niet tevreden = geld terug.
Na een aantal jaren jojoën, een paar kilo eraf en vervolgens weer iets meer erbij, was ik het zat. Al speurend op internet kwam ik bij maxfit terecht. Het verhaal klonk goed, maar kunnen ze het ook waarmaken? Ja dus! Ook als je al een paar jaar met pensioen bent.
Na een intakegesprek kreeg ik Ibi als coach en nu, bijna een jaar later, ben ik ruim 12,5 kilo kwijt. Een keer uit eten gaan in het weekend is geen probleem. Wanneer je je daarna gewoon weer aan het calorischema houdt, komt het weer goed.
Wat het voor mij betekent? Heel veel. Minder lichamelijke pijnen en pijntjes en vooral veel fitter voelen.
Het enige nadeel: veel nieuwe kleding kopen!