post thumbnail

Wat ik tijdens het traject heb geleerd, is om geduld te hebben en vol te houden, ook als je af en toe een dipje hebt 

Om op een verantwoorde manier af te vallen en sterker te worden, moet je geduldig en consequent zijn. Vooral in het begin vond ik dat lastig, omdat ik graag snel resultaat wilde zien. Isa heeft me enorm geholpen door mij te blijven motiveren wanneer het even wat moeilijker ging.

Ik voel me inmiddels zoveel fitter en letterlijk én figuurlijk sterker.

De coaching van Isa heb ik heel positief ervaren. Naast dat ze mijn stok achter de deur was om te blijven trainen en het programma vol te houden, is ze ook een ontzettend leuke dame met wie het heel gezellig is. Daardoor is het echt leuk om te gaan trainen!

Neem contact op